Etiquetas

2010-09-28

Gutuna

Irunen, 2010eko irailaren 17an
Kaixo, lagun maitea: Badakit zaila, oso zaila, egingo zaizula gutun hau irakurtzea, zure dordoka kuttuna, Patxi, hil egin nuela jakitean. Zure animaliak hil nituen. Zure urre arraina, zure ahatea eta orain, berriz, Patxi, dordoka maitagarri hori. Behin eta berriz saiatu naiz zuri deitzen, baina, zuk ez duzu telefonoa hartu ere egin, askotan bidali dizut mezua,baina ez didazu erantzun.Ez dakit barkatuko didazun, ni, zure barkamena lortzen saiatuko naiz. Bihotz minak ez dit uzten, baina zuk min handiagoa edukiko zenuen, zure animaliak hil dituen pertsona zure lagun da. Barkatuko didazula pentsatzen dut, baina aldi berean ez dakit mezu hau jasoko duzun edo ez. Agur handi bat, espero dut berriro ere lagun onak izatea Yudit

No hay comentarios:

Publicar un comentario